Založ si blog

Média formují náš názor a lidé o tom ani netuší

Proč věřit médiím, když vím, že umělá inteligence vyhodnocuje to, o co se zajímám na internetu. Umělá inteligence analyzuje co hledám, co přeposílám o čem mluvím a pak mi to vše obratně podsouvá. Všichni to víme a všichni jsme to prožili.

Příklad: Nedávno jsem si doma večer vyhledával na internetu dílenský vysavač. Nalezl jsem jeden, který se mi líbil. Přečetl si popis a pak vyhledal ještě nějaké informace na různých fórech, abych se utvrdil v tom, že přesně tenhle vysavač je ten, který potřebuji. Překvapením pro mě bylo, když jsem přišel do zaměstnání a pustil internet. Přesně tento vysavač na mě vykoukl v políčku reklamy. Náhoda? Dobře, odpoledne jdu za kolegou, do jeho kanceláře. Dáme si kávu a on otevírá internetový prohlížeč a hle….. ano. Byl tam ten vysavač, který jsem hledal včera večer doma. A mě to vadí, dokonce mě to děsí. Děsí a vadí mě to, že to takhle máme postavené a že se to děje. Co to je? Je to cílený marketing. Neustále mému vědomí promítají obrázky produktu o který jsem projevil zájem, abych si ho koupil. Je to manipulace?

Ano je. A v jakém rozsahu je tato manipulace? Ve značném rozsahu. Jsou lidé, kteří musí tuto technologii vytvořit, uvézt do praxe a provozovat. Žijeme v době, ve které jsou média svobodná a nestranná, nebo jsou zmanipulovaná a manipulují s námi? A když se toto děje, můžu médiím věřit i ostatní zprávy? Ne nemůžu. Média prostě budou dávat informace, které si elita zaplatí. A to je vše. Pokud manipulují mým vědomím, abych si koupil vysavač, můžou ve mně například vytvořit názor na to, že nějaká země je špatná? Ano. Co třeba názor, že řešením nějaké situace je pouze ten způsob, který je propagován v médiích? Ano. A co ti lidé, kteří propagují jiný způsob řešení dané situace? Lze vytvořit názor, že tito lidé budou nepřijímáni ostatními lidmi? Ano. Kolik to vše musí stát peněz? Mnoho. Proč se to děje.. Nebylo by lepší žít v pravdě a ve svobodě? Bylo. Mohli bychom tyhle zbytečně vynaložené prostředky zainvestovat do nemocnic, tak aby se zlepšil počet lékařů, sester a přístrojů? Ano. Jak to uděláme? Přečteme si informace o projektu Tvořivá společnost. Budeme informaci o Tvořivé společnosti šířit dál mezi přáteli, aby i ostatní lidé pochopili, že existuje něco jiného. A to jiné je mnohem lepší než to současné. A že lze vybudovat Tvořivou společnost. A že je to velmi lehké a dostupné. A pak společně vejdeme do druhé etapy vytvoření Tvořivé společnosti.

Dr. Egon Cholakian odhalil hrozbu pro světovou demokracii. Slovensko a Česko nejsou výjimkou

18.04.2024

Víte já nechápu dnešní svět, respektive k čemu všemu v něm dochází – protože mi to odmítá pochopit můj rozum. Vždy když se podívám na zprávy odpovím si: „To snad není pravda, to je skrytá kamera, jsem v nějaké šou, nebo tak podobně“. Rozumím tomu, že abychom situaci napravili a zlepšili, je důležité najít toho, kdo je zodpovědný za tak [...]

Síla lásky: Příběh Pavla a jeho přeměny světa

21.03.2024

Byl jednou jeden svět, kde vládla nespravedlnost a zmatek. Lidé se ztratili ve spirále zisku a moci, zapomněli na hodnoty, které jim byly kdysi tak drahé. Ve stínu zářících obchodních domů a mohutných kancelářských budov se ztrácelo lidské srdce. V tomto světě žil jeden muž, jehož jméno bylo Pavel. Byl to obyčejný muž, který si však zachoval svou vnitřní sílu a [...]

Záře noční oblohy: jednoduchá reflexe ve složitém světě

20.03.2024

Nad hlavou se mlčky vznáší hvězdné nebe, jehož tiché třpytivé světlo odráží se od hladiny klidného jezera. Zpěv cvrčků prolíná noční vzduch a ve vzdálenosti se ozývá skromné žbluňkání potůčku. Taková byla noc ve vesničce Nazdárek, kde se dění točilo kolem obvyklých událostí a běžných lidí. Ve stáji usedl starý Pavel na trámu a zamyšleně pozoroval, [...]

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

ukrajina

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

lukassmoody

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 79
Celková čítanosť: 119294x
Priemerná čítanosť článkov: 1510x

Autor blogu

Kategórie