Založ si blog

Velice lehce můžeme změnit současný „smrt nesoucí“ systém, na prosperující „život nesoucí“ systém. Řešením je software Voskhod.

Mám takový pocit, tam někde vzadu, že to s naší společností jde z kopce, že brzo skončí. Když mluvím s kamarády, kolegy, i s cizími lidmi, vnímám, že tento pocit nemám pouze já. Hodně lidí to vidí, a i o tom mluví, stejně jako já. Jako důvod toho všeho označují hloupost, osobní prospěchářství a zlou náturu, a dávají důraz na to, že se stejně nic nezmění. Nezmění, protože lidé zůstávají lidmi, což potvrzují naše krvavé dějiny.

Mně je z toho smutno. Není mi smutno z těch lidí, ale z toho, že nerealizujeme svůj potenciál, který v nás je. Jazykem ekonomiky, je mi smutno, protože nejsme efektivní na sto procent, nezískáváme lepší a komfortnější život, který by byl nabitý bohatstvím, zdravím, bezpečím, rozvojem, radostí, jednoduchostí, otevřeností, rovnoprávnými možnostmi a spousty jinými věcmi, které by byly nasměrovány opět na zvyšování úrovně a zlepšování kvality našeho života.

To by se mi líbilo. Kdybych věděl, že takovým vektorem jde naše společnost. První, co by ze mě odpadlo, by byl takový hnusný zápas strachu o své děti, které nekonečně miluji a chci, aby žily v bezpečí, harmonii a rozvoji. Zatím jsou malí a já jsem schopen jim toto vše poskytnout. Ale až se začlení do společnosti, začne se na nich odrážet její vliv na člověka. A můžeme si říci, že je to vliv pozitivní? Já ne! Opět se vrátím k tomu, co jsem napsal na začátku, že to s námi jde z kopce.

Velký vliv na naše chování, to jakými jsme teď, má systém, který jsme si sami vybudovali v podobě zákonů, postupů a způsobů upravujících vztah státu k lidem a opačně, vztahy obchodní a sociální, vztahy polické a ekonomické apod. Asi bych to nazval tím systémem, ve kterém se pohybujeme a žijeme. A když se ocitneme v nějakých důležitých situacích, ve kterých chceme z plných plic vykřičet: „ No to snad nemyslíte Vážně, to je proti zdravému rozumu, to neudělám, je to proti mému vnitřnímu přesvědčení ……“ Tak jakoby se zalkneme a chladně provedeme kalkulaci našich příjmů a výdajů a zjistíme, že máme hypotéky i dluhy a ty naše příjmy to pokryje a díky nim si můžeme vyjet i na dovolenou a dopřát si kapku víc, než kdyby příjmy byly nižší hladiny. A pak tedy zvolíme ústupek a protože se cítíme zle, zdůvodníme si své kroky slovy:“ Takhle to chodí, dělá to každý, stejně by moji snahu nikdo neocenil, on na to upozorní někdo jiný.“ A pak jsme nemocní, protože vytváříme nemocné situace. Vytvořili jsme nemocný systém, který nás neléčí, ale pomalu zabijí a my ho hájíme, protože zcela neznáme význam slova zodpovědnost. To je můj názor.

Ale protože jsem bojovník, vybaven mocnou silou, která mi pomáhá se vždy po prohrané bitvě opět vzpřímit, poučit se z chybných kroků, vzít meč a jít kupředu, tak chci přispět, vyřešit, nevím, jak to pojmenovat, zkrátka chci tento, smrt nesoucí, systém porazit. Chci dětem předat lepší svět pro život. Neodvracím se od odpovědnosti a vnímám ji v celém rozsahu. A mou zbraní v této bitvě je Voskhod. Záměrně jsem napsal, že chci přispět, protože sám tu válku nevyhraji. Ale v množství je síla. Bitvy jsou vyhrávány díky síle a strategii. My teď máme obojí. Neznám člověka ve společnosti, který necítí to, co jsem popsal v úvodu. Zároveň všichni lidé chtějí změnu k lepšímu. Teď máme i strategický nástroj. Voskhod může náš zrezivělý systém proměnit na dobře fungující švýcarský hodinový strojek s dokonalou přesností a efektivitou výkonu. Také nás může chránit před situacemi, ve kterých hrozí náš morální úpadek. Pomůže nám zajistit bezpečí a spousty volného času, abychom se mohli vzdělávat, zlepšovat, uzdravovat se, a nebo si jen hrát s dětmi. Zajistí nám dokonalou transparentnost a demokratizaci a nikdy neumožní úpadek, protože v celém svém ohledu je konstruovaný pro rozvoj. Voskhod vytvořila skupina programátorů pod názvem XPRNG, pod stejnou zkratkou jsou i jejich webové stránky.

Kdo jsem? Aneb síla veřejného mínění

26.04.2024

Stařec seděl pod noční oblohou, která připomínala tmavý koberec prošívaný třpytivými hvězdami. Jeho mysl klouzala mezi těmi hvězdami a vzpomínkami na setkání s mnoha lidmi za poslední rok. Všichni měli něco podobného, nespokojenost ústící do beznaděje. „Je to jako když všichni jedí chudou stravu“ zamyslel se stařec. „Touží po chutném, zdravém [...]

Dr. Egon Cholakian odhalil hrozbu pro světovou demokracii. Slovensko a Česko nejsou výjimkou

18.04.2024

Víte já nechápu dnešní svět, respektive k čemu všemu v něm dochází – protože mi to odmítá pochopit můj rozum. Vždy když se podívám na zprávy odpovím si: „To snad není pravda, to je skrytá kamera, jsem v nějaké šou, nebo tak podobně“. Rozumím tomu, že abychom situaci napravili a zlepšili, je důležité najít toho, kdo je zodpovědný za tak [...]

Síla lásky: Příběh Pavla a jeho přeměny světa

21.03.2024

Byl jednou jeden svět, kde vládla nespravedlnost a zmatek. Lidé se ztratili ve spirále zisku a moci, zapomněli na hodnoty, které jim byly kdysi tak drahé. Ve stínu zářících obchodních domů a mohutných kancelářských budov se ztrácelo lidské srdce. V tomto světě žil jeden muž, jehož jméno bylo Pavel. Byl to obyčejný muž, který si však zachoval svou vnitřní sílu a [...]

dennik N versus Smer

Na 'smerákov' sa z podcastu Denníka N valila spŕška nadávok. Takto zmier nevyzerá, ohradili sa. Šéfredaktor sa bráni, že to bola satira

16.06.2024 15:39

Po množstve nadávok, ktoré zazneli z mediálneho podcastu na členov strany Smer sa smeráci pýtajú, či takto má vyzerať zmierenie.

vojna na Ukrajine, mierový summit vo Švajčiarsku, Volodymyr Zelenskyj

Zelenskyj získal 85 podpisov pod deklaráciu z mierového summitu. Viaceré veľké krajiny sa nepripojili

16.06.2024 14:43

Účastníci prvého summitu o mieri na Ukrajine vyzvali na návrat detí deportovaných Ruskom a na zapojenie "všetkých strán" do mierového procesu.

SR prezident Pellegrini inaugurácia BAX

Pellegrini: Chcem byť silnou hlavou štátu, využijem svoje politické skúsenosti

16.06.2024 14:07

Nový prezident Peter Pellegrini považuje za svoju výhodu skutočnosť, že ako prvý politik v novodobej histórii zastával všetky tri najvyššie politické funkcie.

varechovy protest, protest proti interrupciam, umele prerusenie tehotenstva, interrupcie,

Interrupcií je na Slovensku najmenej za tri dekády. Ministerka zdravotníctva zvažuje schválenie interrupčnej tabletky

16.06.2024 12:35

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková si nechá v otázke interrupčnej tabletky poradiť od koaličných partnerov.

lukassmoody

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 80
Celková čítanosť: 123224x
Priemerná čítanosť článkov: 1540x

Autor blogu

Kategórie