Založ si blog

Teď si uvědomuji, že jsme všichni měli šanci. Jsme naprostí idioti, že jsme ji nevyužili… A jediné, čeho lituji, je, že jsem dříve nic neudělal…

12 listopadu 2022

Ahoj, deníčku!

To je směšné. Možná je psycholog sám pološílený? To si vážně myslí, že se s deníkem dá mluvit jako s člověkem?! Nemůžu uvěřit, že jsem na to skočil. Zajímalo by mě, jak mě to má zbavit deprese?

Takže komunikovat s deníčkem jako s přítelem….

No… Čau, kámo!

Tak…tak…tak…nic mě nenapadá…. ačkoli…

Propustili mne z práce. Nejsou peníze. Jak zaplatím hypotéku, pojištění a školné pro děti? Není to jasné. Zasranej svět!

Jediné, co mi pomáhá držet se nad vodou, to je moje rodina. Udělal bych pro ně cokoliv.

Psycholog mi řekl, abych si psal, co mě trápí.

Co mi dělá starosti?

Neustálý pocit úzkosti. Strach… Hrůza z toho, že zítra nebude čím nakrmit rodinu. Tyto myšlenky jsou prostě zdrcující. Ceny rostou, situace ve světě se den ode dne zhoršuje. Co se stane zítra? Otazník…

13 listopadu 2022

Hurá, nabídli mi dobrou práci! Nečekaně… Budu automatizovat inženýrské systémy v bunkru někde v horách pro nějakého boháče. Zdá se, že klient má na mysli archu soudného dne. Ha-ha… Nějaký paranoik!

Donutili mě podepsat dohodu o mlčenlivosti. Doufám, že se to nijak nedotkne deníku.

Dobrou zprávou je, že záloha má být vyplacena zítra! A až dostanu celou částku, můžeme splatit hypotéku… a ještě nám spousta peněz zbude!!!

…Ale špatná zpráva je, že svou rodinu uvidím jen dvakrát do roka. Jen pomyšlení na to, že budu tak dlouho pryč od Evy a dětí, mi opět navozuje pocit úzkosti…

15 prosince 2022

Zajímalo by mě, proč má tento paranoik bunkr v horách na jiném kontinentu? Proč ne ve sklepě pod jeho vilou?… Tolik peněz sype. Asi bych to měl prověřit…

20 prosince 2022

Snažím se zjistit, co se děje s klimatem. Jsem ještě zmatenější.

Jde o tohle. V některých regionech došlo k rekordním kataklyzmatům. Někteří vědci bijí na poplach a tvrdí, že do konce století se teplota na celé planetě zvýší o 2 stupně a může za to lidstvo. No a kdo jiný… Jiní tvrdí, že klima se měnilo vždy a že se nic hrozného neděje. A v telce ukazují, že na boj proti СО2 je třeba navýšit rozpočet. Navrhují zvýšit daně. Chtějí jen najít další záminku, jak lidi okrást.

Ale klima se skutečně mění…

Pravda, existují ještě šílenci, kteří straší lidi, že za 14 let nebude na této planetě žádný život. S jádrem údajně není něco v pořádku. Nějaký druh záření z vesmíru…

Navrhují nějaké východisko. Říkají, že bychom se měli sjednotit a vybudovat… jak se to… Tvořivou společnost. Zní to samozřejmě dobře, ale nezdá se to reálné.

2023

Zákazník opět posunul termín. Sakra, zase jsem zůstal bez dovolené. Už mě nebaví tady sedět.

Je dobře, že zdvojnásobili plat. Do konce smlouvy si můžeme koupit i nový dům a auto. A je to! To je ale obrat! Ach … Velmi se mi stýská po Evě a dětech.

Hodně se díváme na televizi. Každý den ukazují nějaké klimatické katastrofy. Jako by neexistovaly žádné jiné zprávy. Došlo k několika velkým hurikánům. Ale zdá se, že je to v normě – co je na tom tak neobvyklého? Koneckonců, všichni mají gadgety, lidé neustále natáčejí videa. Proto se zdá, že jich je hodně. Myslím, že se není čeho obávat. I když… I když se musí nechat, že ničení je více…

3. března 2024

Dnes jsem narazil na příspěvek o Yellowstonské sopce. Píšou, že je s ním něco v nepořádku – dochází k příliš mnoha zemětřesením. Je pravda, že se objevuje spousta komentářů o tom, že je to obyčejná paranoa. Zvláštní je, že destrukce způsobená zemětřeseními, ke kterým nyní dochází, je příliš silná. To neodpovídá jejich stupni.  Existují zastánci konspiračních teorií, kteří tvrdí, že vlády snižují hodnoty, aby nevyvolaly paniku. Museli přijít s takovou hloupostí.

27. dubna 2024

Minulý týden zničilo zemětřesení o malé síle celé město! Snažil jsem se najít materiály od těch šílenců, kteří předpověděli apokalypsu. Ale nic jsem nenašel. Všechny odkazy byly z nějakého důvodu odstraněny. Podařilo se mi zjistit, že vlády různých zemí nyní zakazují šíření jakékoli teorie kromě té oficiální – antropogenní. Za to byste mohli být dokonce uvězněni. Proč tak tvrdě? Dokonce zakázali zveřejňovat videa očitých svědků z místa událostí. Jako bychom měli věřit pouze oficiálním statistikám a nepanikařit. Bojí se něčeho?

15. prosince 2025

Bunkr je téměř hotový, ale dodávky se zdržují. Všichni odjeli. Zůstali jsme čtyři, abychom dodělali automatický systém. Čekáme na dodávky. No kdy to bude – nikdo neví s těmi potížemi v logistice. Moc doufám, že brzy se uvidím s rodinu.

Včera jsme si volali. Eva říká, že Mark je nemocný a už dva týdny nechodí do školy. Mnoho lidí je nemocných, protože je tu nepochopitelný příliv migrantů z různých zemí. Přicházejí bosí, hladoví, přinášejí epidemie. Odkud se sakra vzali v takovém množství? Říká se, že za hranicemi stojí miliony lidí! Proč nemohou zůstat doma? Ať se vrátí k sobě. Máme dost svých problémů i bez nich.

Zeptal jsem se Evy, proč to není v televizi. Jak reaguje vláda? Spojení však bylo přerušeno. Musel jsem jít nahoru na povrch. A tam byl takový uragán, že jsem nemohl ani vyjít. Co se to tam sakra děje? Cítím, cítím, že něco není v pořádku.

Možná, že zprávy neukazují vše co se děje?

… Dají mi prachy, vrátím se domů, je čas se vypařit, je čas zmizet, někam daleko od hranice.

3 února 2026

Konečně jsme dokončili práci. Nemůžu se dočkat, až se potkám se svou rodinou! Čtyři roky odloučení! Bože můj, děti už úplně vyrostly.

Jsem tak unavený! Poslední dva týdny jsme pracovali bez volna, pomáhali jsme vykládat nějaké nekonečné krabice s jídlem, oblečením, hygienickými potřebami… Na co toho tolik potřebuje? Je toho tady dost pro jeho děti i vnoučata.

Zítra ráno přiletí, převezme si práci, dostanu celou výplatu a roztáhnu křídla a odletím domů. Nejdříve ze všeho zulíbám Evu. Štěstí přece jen existuje!

4. února 2026

Čekali jsme celý den. Zákazník však  nepřiletěl. Nedá se mu vůbec dovolat.

Internet se periodicky ztrácí. Eva vůbec píše šílené věci! Minulý týden padaly kroupy o velikosti dýně. Bylo to, jako kdyby vás bombardovali dělovými koulemi. Co to sakra bylo… Proráželo to střechy domů. Moji se sotva stačili schovat ve sklepě. Auto je pryč – úplně zdemolované. Jo, a náš soused Bill, zahynul, nemám slov… Eva teď pomáhá hlídat jeho děti. Co se to ve světě děje?

6 února 2026

Dnes odpoledne se nám konečně ozvali z kanceláře zákazníka. Jeho letadlo se zřítilo kvůli silným turbulencím. Majitel bunkru a celá posádka zahynuli. Jak to vypadá, v kanceláři majitele o projektu bunkru nic neví. Slíbili, že nás budou kontaktovat.

Kdo teď vyplatí peníze?

A kdo nás vyzvedne?

To je ale zmatek…

10. července 2026

Zdá se, že jsme tu už celou věčnost. Kancelář nás už úplně přestala kontaktovat. Volali jsme záchrannou službu, ale ta je v háji a vůbec je nezajímáme. Veškerá technika je prý zaneprázdněna hašením požárů a hlídkováním v ulicích. Řekli nám, ať počkáme, že nás  evakuují, jakmile to bude možné.

Ve zprávách jsem se dočetl, že veškerá letošní úroda uhynula. V našem městě se zavádí přídělový systém na potraviny.

20. listopadu 2026

Stále častěji ztrácím nervy. Zdá se, že začínám bláznit… Nějaké výbuchy hněvu a vzteku. Jack naříká, že se nás nikdo nechystá zachraňovat, že vláda na lidi prostě kašle, že si teď budou zachraňovat vlastní zadky. Už teď to tu máme těžké. A ještě tenhle vyvolává pozdvižení! Nedávno jsme se vážně pohádali. 

V našem městě začal masový hladomor a nezaměstnanost. Napsal jsem Evě, aby nikomu neotvírala a večer nerozsvěcela. V ulicích se objevuje stále více gangů. Hranice jsou uzavřeny vojáky. Lidé, šílení z hladu, se snaží proniknout do naší země. Jako by tam bylo jídlo!… A já tu mám tolik konzerv – na několik desítek let! Bože, kdybych tak mohl aspoň něco poslat rodině.

POKRAČOVÁNÍ ZÍTRA

Dr. Egon Cholakian odhalil hrozbu pro světovou demokracii. Slovensko a Česko nejsou výjimkou

18.04.2024

Víte já nechápu dnešní svět, respektive k čemu všemu v něm dochází – protože mi to odmítá pochopit můj rozum. Vždy když se podívám na zprávy odpovím si: „To snad není pravda, to je skrytá kamera, jsem v nějaké šou, nebo tak podobně“. Rozumím tomu, že abychom situaci napravili a zlepšili, je důležité najít toho, kdo je zodpovědný za tak [...]

Síla lásky: Příběh Pavla a jeho přeměny světa

21.03.2024

Byl jednou jeden svět, kde vládla nespravedlnost a zmatek. Lidé se ztratili ve spirále zisku a moci, zapomněli na hodnoty, které jim byly kdysi tak drahé. Ve stínu zářících obchodních domů a mohutných kancelářských budov se ztrácelo lidské srdce. V tomto světě žil jeden muž, jehož jméno bylo Pavel. Byl to obyčejný muž, který si však zachoval svou vnitřní sílu a [...]

Záře noční oblohy: jednoduchá reflexe ve složitém světě

20.03.2024

Nad hlavou se mlčky vznáší hvězdné nebe, jehož tiché třpytivé světlo odráží se od hladiny klidného jezera. Zpěv cvrčků prolíná noční vzduch a ve vzdálenosti se ozývá skromné žbluňkání potůčku. Taková byla noc ve vesničce Nazdárek, kde se dění točilo kolem obvyklých událostí a běžných lidí. Ve stáji usedl starý Pavel na trámu a zamyšleně pozoroval, [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

lukassmoody

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 79
Celková čítanosť: 119296x
Priemerná čítanosť článkov: 1510x

Autor blogu

Kategórie