Založ si blog

Ústava říká, že veškerá moc náleží lidu. Proč tedy lidé nemají mechanizmy sloužící k aplikaci moci?


Mezinárodní právní tým Tvořivé společnosti prozkoumal přes více jak 150 ústav různých států a dospěl k názoru, že naprostá většina označuje za zdroj veškeré moci lid!!!

Logicky vzato jsem součástí lidu. Tedy moc náleží i mě!!!

Proč tedy mám pocit, že to není pravda!!!

Opírám se o mé zkušenosti za celý život. Nikdy jsem neměl vliv na tvorbu zákonů. Nikdy jsem nemohl ovlivnit daně. Nikdy jsem nemohl zasáhnout do domácí ani zahraniční politiky.

Je hodně věcí se kterými jako občan nesouhlasím, shledávám je za špatné, či dokonce nasměrované proti lidem, svobodě, bezpečnosti atp.

Suma sumárum. Jaké že to mám mechanizmy, které můžu využít k aplikaci moci, kterou mi ústava dává? Žádné!

Víte které odvětví v dnešní přetechnizované době nezaznamenalo žádný rozvoj?

Odvětví samosprávy!

Můžu hlasovat o nejkrásnější písničku, ženu či muže, ale nemůžu zasahovat do chodu společnosti. Je to svoboda? Já bych si nikdy neodhlasovat zdražení plynu, elektřiny, či zvýšení daně z vlastnictví nemovitosti. Chcete skutečnou svobodu?

Podpořte projekt Tvořivá společnost! V něm se každý člověk podílí na formování své budoucnosti. V Tvořivé společnosti je samospráva lidu samozřejmostí.

Kdo jsem? Aneb síla veřejného mínění

26.04.2024

Stařec seděl pod noční oblohou, která připomínala tmavý koberec prošívaný třpytivými hvězdami. Jeho mysl klouzala mezi těmi hvězdami a vzpomínkami na setkání s mnoha lidmi za poslední rok. Všichni měli něco podobného, nespokojenost ústící do beznaděje. „Je to jako když všichni jedí chudou stravu“ zamyslel se stařec. „Touží po chutném, zdravém [...]

Dr. Egon Cholakian odhalil hrozbu pro světovou demokracii. Slovensko a Česko nejsou výjimkou

18.04.2024

Víte já nechápu dnešní svět, respektive k čemu všemu v něm dochází – protože mi to odmítá pochopit můj rozum. Vždy když se podívám na zprávy odpovím si: „To snad není pravda, to je skrytá kamera, jsem v nějaké šou, nebo tak podobně“. Rozumím tomu, že abychom situaci napravili a zlepšili, je důležité najít toho, kdo je zodpovědný za tak [...]

Síla lásky: Příběh Pavla a jeho přeměny světa

21.03.2024

Byl jednou jeden svět, kde vládla nespravedlnost a zmatek. Lidé se ztratili ve spirále zisku a moci, zapomněli na hodnoty, které jim byly kdysi tak drahé. Ve stínu zářících obchodních domů a mohutných kancelářských budov se ztrácelo lidské srdce. V tomto světě žil jeden muž, jehož jméno bylo Pavel. Byl to obyčejný muž, který si však zachoval svou vnitřní sílu a [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

lukassmoody

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 80
Celková čítanosť: 119885x
Priemerná čítanosť článkov: 1499x

Autor blogu

Kategórie