Založ si blog

Jak si Lucka fotila své intimní partie

Příběh je smyšlený, jakákoliv podobnost s jmény či skutky je zcela náhodná!!!

Za patnáctiletou dcerou mé kamarádky přišel spolužák s nabídkou. Oznámil ji, že by rád vlastnil fotografii jejích intimních partií a Lucka mu vyhověla.  

Martina nám vyprávěla o okamžiku, kdy byla zcela překvapena, když se její dcera během večeře pochlubila novými hodinkami od Apple, na které si sama vydělala. Když jsme se zeptali: „Jak?“, odpověděla klidně: „Marek mi za fotku mé buchty nabídl slušné peníze, a když někdo platí za takovou banalitu, proč toho nevyužít? Ale mami neboj, na té fotce není můj obličej.“

Maminka Lucky zalapala po dechu, s těžkým nádechem vyšla na balkón a zapálila si cigaretu s přáním rychlého zklidnění.

Po dvou hodinách situaci s dcerou rozebírala a opět skončila u cigarety. Tu noc jich vytáhla ještě hodně. Dcera si totiž vůbec neuvědomovala, že by se zachovala nemorálně. Neuvědomovala si ani případné nebezpečí plynoucí ze zneužití fotografií, prostě své jednání vnímala jako správné.

Lucka, studující prvním ročníkem na obchodní akademii, vše vysvětlila takto.

Mami, Martin za mnou před týdnem přišel a řekl mi, že se mu líbím, ale uvědomuje si, že s ním chodit nechci. Nic méně on by rád uspokojil svou potřebu alespoň pohledem na moji buchtu.

Vidím to tak, že Martin ke mně přišel s obchodní nabídkou, ve které vystupoval jako spotřebitel se záměrem maximalizovat svůj spotřebitelský užitek. Předložil jasnou poptávku, na kterou jako já poskytovatel služby, jsem se rozhodla zareagovat kladně. Jelikož jsem byla na straně výrobce, i já jsem chtěla maximalizovat svůj užitek v podobě zisku a navrhla jsem sumu šest tisíc korun. Nakonec jsme oba dospěli k rovnovážné částce, a to přesně tři tisíce. Právě tolik mi chybělo k zakoupení mých vytoužených hodinek.

Dodám, že oba dva jsme obchod uzavřeli dobrovolně a dle obchodních pravidel, nevidím na tom nic špatného. Naopak, společně jsme maximalizovali svůj prospěch, já v podobě zisku a Martin v podobě uspokojení. Oba dva jsme se zachovali podle pravidel trhu, tak mi prosím nemluv o morálce. Naopak bys nás měla pochválit, a to zejména za naši odpovědnost a šikovnost. Oba dva projevujeme předpoklady, že v budoucnu budeme úspěšní.  

A maminka Lucky pochopila, že je těžké vychovávat dítě k morálce, když žijeme ve světě založeném na egoismu, který nás vzájemně rozděluje a penězích které musíme vydělávat, abychom si mohli cokoliv koupit…

Vytvořili jsme svět, ve kterém na prvním místě není člověk, ale hodnota zboží a služeb. Vytvořili jsme něco, co z nás dělá zvířata jednající pouze v instinktivní rovině vydělat a přežít.

Ale máme volbu, dál v tom pokračovat nemusíme. Stačí přejít na nový ekonomický systém Tvořivé společnosti, který svým nastavením hodnotu lidského života staví na první místo ve společnosti. Takové nastavení je jediné a správné a vytváří podmínky pro obnovu morálky a čestnosti ve společnosti.

Kdo jsem? Aneb síla veřejného mínění

26.04.2024

Stařec seděl pod noční oblohou, která připomínala tmavý koberec prošívaný třpytivými hvězdami. Jeho mysl klouzala mezi těmi hvězdami a vzpomínkami na setkání s mnoha lidmi za poslední rok. Všichni měli něco podobného, nespokojenost ústící do beznaděje. „Je to jako když všichni jedí chudou stravu“ zamyslel se stařec. „Touží po chutném, zdravém [...]

Dr. Egon Cholakian odhalil hrozbu pro světovou demokracii. Slovensko a Česko nejsou výjimkou

18.04.2024

Víte já nechápu dnešní svět, respektive k čemu všemu v něm dochází – protože mi to odmítá pochopit můj rozum. Vždy když se podívám na zprávy odpovím si: „To snad není pravda, to je skrytá kamera, jsem v nějaké šou, nebo tak podobně“. Rozumím tomu, že abychom situaci napravili a zlepšili, je důležité najít toho, kdo je zodpovědný za tak [...]

Síla lásky: Příběh Pavla a jeho přeměny světa

21.03.2024

Byl jednou jeden svět, kde vládla nespravedlnost a zmatek. Lidé se ztratili ve spirále zisku a moci, zapomněli na hodnoty, které jim byly kdysi tak drahé. Ve stínu zářících obchodních domů a mohutných kancelářských budov se ztrácelo lidské srdce. V tomto světě žil jeden muž, jehož jméno bylo Pavel. Byl to obyčejný muž, který si však zachoval svou vnitřní sílu a [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

lukassmoody

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 80
Celková čítanosť: 120156x
Priemerná čítanosť článkov: 1502x

Autor blogu

Kategórie