Založ si blog

Musím se zbavit touhy po penězích

Čeho se teď musím vzdát, je touha po penězích. Pokud to nedokážu, zamrznu a dál nepostoupím. Cítím, že pokud to dokážu, čeká mě cílová rovinka. Možná, že se před cílem ještě kapku cesta zavlní, ale nebude to tak hrozné, jak je tomu dnes.

Matrix (systém) ví, že párkrát dostal „na prdel“ tak začal vstupovat přes moji manželku a útočit na mě přes blízké. Manželka je žena, kterou moje vědomí hodnotí jako ta holka, která ráda sedí v koutě. Dřív se mi to líbilo. Ale když přišly děti, povinnosti, skončila mateřská, už se mi to nelíbí. Chtělo by to vyjít z kouta a začít něco dělat. Tak tedy moje žena začala podnikat. Je švadlenka a musím říci, že velmi šikovná. Jenže, když je někdo svázaný šablonami svého vědomí a nechce se jich vzdát, tak vše, co udělá, bude nasycené a protkané, právě těmi šablonami. Takže úspěch Vás nepotká. Stejně tak moji ženu. I přes to, že má podporu, zázemí a nevím co všechno, pokud se sama nerozhodne zbavit se svých omezení v mysli, nic nedokáže.

A mě to vadí, protože jsem pravý opak. A být pravým opakem je skvělé, protože Vás to v životě dovede k mnohým úspěchům. Opak umí mluvit, cítí, co ten druhý chce a prodá mu to, umí si vyjednat podmínky a celkově umí v životě lehce chodit. No a já jsem zjistil, že být pravým opakem k mé ženě, je vlastně být úplně stejný jako ona (takže to až tak skvělé není). Není to lepší, jak se na první pohled zdá.

Chápejte, jestli někdo nic nedělá a všeho se bojí a nebo právě hodně dělá a ničeho se nebojí, ve skutečnosti je to stejné. Rozdíl je vnímán jenom v činnostech a vnímá ho naše Ego, ale nám pravým (naší Osobnosti je to jedno). Oba (mě i ženu) pohání jen to jedno – programy v hlavě. Ona má nainstalovaný program – sedím v koutě, nic nedělám a nic nezkazím. U mě je program – rád poznávám, dělám toho hodně, protože jsem dobrý a věřím si.

Jenže když se programů člověk vzdá, tak dosáhne mnohem vyšších výšek, než které dosáhne za použití nainstalovaných programů, ať jsou jakékoliv. Ale vzdát se programů, znamená vzdát se ega a tím poznat sám sebe.

No a já se teď musím vzdát peněz. Ne to jsem řekl špatně, musím se vzdát touhy po penězích. Protože se u mě projevuje tím, že když vidím, že za manželkou přijde paní a řekne ji: Chtěla bych ušít deset mikin. Tak manželka to prostě nevykomunikuje a ten obchod nedokončí. Takže přijde o osm tisíc zisku. A mě to zvedne ze židle, protože pro mě by to bylo děsně lehké, ale pokud to budu dělat já, tak žena se to nikdy nenaučí a postup nebude.

Smysl v téhle situaci je jiný. Neposuzovat, naučit se že každý má volbu. Volbu poznat a vzdát se Ega a dojít ke spáse. Někdo to chce a někdo ne. Pokud to budu soudit, sám nikam nedojdu. A potřebu soudit, ve mně vyvolává ta touha po penězích. Peníze jako takové nejsou špatné, ale ta touha po nich vede do pekel. Takže musím se zbavit touhy a tím se zbavím posuzování a svět se zlepší.

Tak mi držte palec.

Síla lásky: Příběh Pavla a jeho přeměny světa

21.03.2024

Byl jednou jeden svět, kde vládla nespravedlnost a zmatek. Lidé se ztratili ve spirále zisku a moci, zapomněli na hodnoty, které jim byly kdysi tak drahé. Ve stínu zářících obchodních domů a mohutných kancelářských budov se ztrácelo lidské srdce. V tomto světě žil jeden muž, jehož jméno bylo Pavel. Byl to obyčejný muž, který si však zachoval svou vnitřní sílu a [...]

Záře noční oblohy: jednoduchá reflexe ve složitém světě

20.03.2024

Nad hlavou se mlčky vznáší hvězdné nebe, jehož tiché třpytivé světlo odráží se od hladiny klidného jezera. Zpěv cvrčků prolíná noční vzduch a ve vzdálenosti se ozývá skromné žbluňkání potůčku. Taková byla noc ve vesničce Nazdárek, kde se dění točilo kolem obvyklých událostí a běžných lidí. Ve stáji usedl starý Pavel na trámu a zamyšleně pozoroval, [...]

Chtěli byste nepodmíněný příjem 2500 Eur/měs?

18.03.2024

Všichni lidé mohou mít nepodmíněný příjem ve výši například 100 000 Kč/měsíčně, a všichni lidé mohou bydlet ve vlastních domech či bytech, které získají zdarma a v nich spotřebovávat energie – zdarma atp. Posunu to ještě výš – lidé nemusí být upoutáni v zaměstnání které jim nepřináší radost, jen kvůli vysoké mzdě – ale [...]

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

lukassmoody

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 78
Celková čítanosť: 115398x
Priemerná čítanosť článkov: 1479x

Autor blogu

Kategórie